Project Description

Το πρόγραμμα σπουδών του Ψηφιακού Marketing (Digital Marketing) στόχο έχει την παροχή μιας διεπιστημονικής βάσης με σκοπό την κατανόηση, την ανάλυση και τη χρήση των οργάνων της σύγχρονης επικοινωνίας σε όλες τις διαστάσεις της: διαφήμιση, marketing, εταιρική επικοινωνία, ηλεκτρονικό εμπόριο, κ.λπ. Στόχος είναι να ευνοηθούν ιδιαίτερα η ανάπτυξη των δεξιοτήτων που συνδέονται με το ψηφιακό marketing και τον κόσμο των social media.

Στο τέλος του προγράμματος σπουδών ο φοιτητής θα έχει αποκτήσει:

  • βασικές δεξιότητες επικοινωνίας και ερμηνείας των επικοινωνιακών διαδικασιών από κοινωνικο-ανθρωπολογικής, ιστορικο-φιλοσοφικής και κοινωνιολογικής πλευράς
  • ικανότητα να αντιμετωπίζει τις νομικές, οργανωτικές και οικονομικές καινοτομίες που καθορίζονται από την ανάπτυξη και τη διάδοση των επικοινωνιακών φαινομένων
  • μεθοδολογικές δεξιότητες για την αξιολόγηση και την παρέμβαση στις διαδικασίες της επικοινωνίας μέσω μαθημάτων πληροφορικής και μαθημάτων σχετικών με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
  • γλωσσικές δεξιότητες για την ανάλυση, τη διαχείριση και την παραγωγή κειμένων, ιδιαίτερα την ικανότητα να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά την ιταλική γλώσσα, με ιδιαίτερη προσοχή στα κείμενα που παράγονται για το web
  • άριστη γνώση δύο ξένων γλωσσών (αγγλικής και ισπανικής) για την ανταλλαγή γραπτών και προφορικών πληροφοριών στους τομείς που απαιτούν ιδιαίτερες ικανότητες.

Το πρόγραμμα σπουδών είναι τριετές. Το πρώτο έτος χαρακτηρίζεται από την παρουσία μαθημάτων κοινωνιολογίας, πληροφορικής, σημειωτικής, που συνοδεύονται από μαθήματα μεθοδολογίας και οικονομικο-οργανωτικού περιεχομένου. Το δεύτερο έτος εισάγει μαθήματα ψηφιακού marketing και δικαίου, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κοινωνιολογικό και μεθοδολογικό πεδίο. Το τρίτο έτος προβλέπει μαθήματα φιλοσοφίας και σημειωτικής με σαφή προσοχή στις γλώσσες της επικοινωνίας και τις διαδικασίες κοινωνικής αλλαγής που δημιουργούνται από τα νέα μέσα.

Προσφέρεται στο φοιτητή η δυνατότητα εξατομίκευσης ορισμένων μαθημάτων επιλογής. Προβλέπονται ακόμη εκπαιδευτικές ασκήσεις κατάρτισης και προσανατολισμού.

  • Σε αποφοίτους λυκείου οι οποίοι ξεκινούν ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους καριέρα
  • Σε επαγγελματίες οι οποίοι στοχεύουν σε αναβάθμιση θέσης
  • Σε πτυχιούχους ΤΕΙ ΑΕΙ κολεγίων & άλλων Σχολών
  • Σε όσους επιθυμούν να ασκήσουν αυτόνομα το επάγγελμα τους
  • Σε όσους στοχεύουν σε ανώτερες θέσεις εργασίας
  • Σε όσους επιθυμούν καριέρα στην εγχώρια και διεθνή αγορά
  • Απολυτήριο Λυκείου (επικυρωμένο ακριβές αντίγραφο).
  • Μεταφρασμένοι τίτλοι στην Αγγλική ή Ιταλική γλώσσα (επίσημη μετάφραση)
  • Βιογραφικό σημείωμα
  • Συστατική Επιστολή
  • Φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου με άδεια παραμονής
  • 4 Φωτογραφίες διαβατηρίου
1ο έτος Μάθημα Πιστωτικές μονάδες
Σημειωτική και φιλοσοφία των γλωσσών 12
Πληροφορική 6
Οργάνωση επιχειρήσεων 6
Κοινωνιολογία των οικονομικών διαδικασιών 12
Τεχνικές, ιστορία και γλώσσα των οπτικοακουστικών μέσων 12
Αισθητική της επικοινωνίας 12
2ο έτος Μάθημα Πιστωτικές μονάδες
Τεχνικές του ψηφιακού marketing 12
Προηγμένο ψηφιακό marketing 6
Δίκαιο της πληροφορίας και της επικοινωνίας 9
Μεθοδολογία της κοινωνικής έρευνας 12
Κοινωνιολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας 9
Αγγλική γλώσσα 6
Μάθημα επιλογής 6
3ο έτος Μάθημα Πιστωτικές μονάδες
Ηθική της επικοινωνίας 12
Επικοινωνία 2.0 9
Γλώσσες των νέων μέσων 9
Μάθημα επιλογής 6
Ισπανική γλώσσα 6
Εργαστήριο γραφής για το web 2
Εργαστήριο γραφής 2
Εργαστήριο ανάγνωσης της εικόνας 2
Εκπαίδευση κατάρτισης και προσανατολισμού 6
Τελική εξέταση 6
Μαθήματα επιλογής
Διοργάνωση γεγονότων και γραφείο τύπου 6
Σημειωτική του κειμένου 6
Ψυχολογία της επικοινωνίας 6
Διαπολιτισμική επικοινωνία πολυεπίπεδων πολιτικών και κοινωνικών διαδικασιών (Intercultural communication of multi-level political and social processes) 6
Ιδιωτικό Δίκαιο 6
Επιχειρησιακή επικοινωνία 6
Νομική ανθρωπολογία και επικοινωνία των πολιτιστικών συστημάτων 6
Ιστορία της τηλεόρασης 6
Διακυβέρνηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης 6
Ιστορία της δημοσιογραφίας 6
Αστικό και εδαφικό marketing (Urban and territorial marketing) 6
Διαχείριση των επιχειρήσεων και marketing 6
Ψυχολογία της εργασίας 6
Επιχειρησιακή στρατηγική και διαχείριση της επικοινωνίας 6
Δίκαιο των εργατικών σωματείων και των βιομηχανικών σχέσεων 6

Μπείτε κι εσείς στο Open University Ιταλίας με ένα κλικ

Ζητήστε μας να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε πληροφορία.